tiistai 7. syyskuuta 2010

Jotain kerrottavaakin taas

Kaikenlaista on taas tapahtunut, kivoja asioita, mutta myös suruakin on viime viikkoon mahtunut..Plunssa (niinkuin meidän neiti flunssaa nimittää) alkaa olla ohitte, empä toivoisi tätä vihamiehellenikään; oli taas semmoinen olotila monta päivää! No joka tapauksessa nyt on jo paljon, paljon parempi..
Viime viikolla ei paljoa valmista tullut. Yhden uuden paidan ompelin, kangas on edelleen niitä Metsolan kankaita, joita taannoin tilasin ja kolmet housut tilauksesta lyhentelin. Paidan koko on 122cm. Nuukuuksissani en malttanut tehdä konekankaasta hihoja kokonaan ja mun silmään ainakin nayttää siltä, että taisi olla vain parempikin.. Toi valkoinen raikastaa paitaa kummasti! Ja pojat tykkäs. Vuoropäivinä pitävät ja hyvä ku pesuhun sen välillä sain!
Perjantaina meille muutti uusi asukki. Ei kuulemma saa rakastaa hengiltä! Tämän sortin kasvi (kultaköynnös) on niitä ainoita harvoja kasveja, jolla on jonkinlaiset mahdollisuudet säilyä hengissä mun hoivissa! Oon nimittäin erittäin laiska muistamaan tuota kastelupuolta...
Iskin silmäni tähän paikallisessa kukkakaupassa ja hintakaan ei ollut paha, mutta koko melko hervoton. Heti en sitä ostanut, mutta kotio päästyäni, piti soittaa takaisin ja varata. Maalasin uuden istutusastian sinkkipaljusta. Kaikenkaikkiaan multa meni pikkuista vaille 50 euroa tähän hankintaa (sis. kasvin, uuden astian ja mullat), hinta ei mun mielestä ole paha, varsinkin kun kasviki on omistajaansa pidempi ja huom! huom! huom! myös rehevämpi..   ;)

Tänään täytyy taas siirtyä töiden kimppuun, pari tilausta oottaa tekijäänsä. Ohjelmassa on traktorihaalarin ompelua ja pyyhkeiden brodeerausta. Oikein ihanaa ja aurinkoista tiistaita!

1 kommentti:

  1. Tuo paita on tosi kivan näköinen, ei ihme että pojat tykkää. Hervoton kasvi! Mä luulen et mulla se kyllä alkais aika nopsasti tiputella lehtiään... Täällä sitä ootellaan traktorihaalaria ja viikonlopun vieraita :)
    -Heli

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle arvokas, jätäthän jotain viestiä käynnistäsi!